marți, 21 ianuarie 2014

Mama - fiinta cea mai draga

                     Mama

Mama este fiinta cea mai apropiata de mine.Ea intruchipeaza dragoste nesfarsita,caldura si zambet,bunatate si iertare,povata si exemplu.
O vad in fiecare zi trebaluind in preajma mea si ma bucur nespus cand stiu ca nu numai eu,dar si alti oameni o stimeaza si o respecta foarte mult.
Mi-e nespus de draga :mi-e drag chipul ei bland dar energic,ochii ei plini de bunatate,frumusetea ei .Cand stiu ca trebuie sa soseasca acasa,o astept la fereastra,o privesc cu drag:e de statura mijlocie si merge cu pasi usori,are parul galben-roscatsi chipul mereu luminat de un zambet.Se imbraca frumos;prefera culorile calde,deschise.E tare buna!Cand intra in casa totul se lumineaza ,iar ochii ei mari si albastri parca ma intreaba:
- Ei,cum afost astazi?
Si eu incep sa-i spun totul.Uneori gresesc,ea ma mustra si-mi da povete.De la ea am invatat sa urasc minciuna si lenea.Mama ma invata cum sa ma port,cum sa vorbesc,cum sa ajut  oamenii dupa puterile mele.Eu ma straduiesc s-o ajut de cate ori pot la treburile mai simple din casa.Vreau sa-i fac cat mai multe bucurii urmandu-i sfaturile.
Intr-o zi mi-a spus ca  pentru dansa sunt ca o floare pe care o iubeste,o ingrijeste ca  sa nu se ofileasca niciodata.
Toata viata o voi respecta pe mama mea si o voi iubi mereu.


   Daca v-a placut nu uitati sa lasati un comentariu !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu