duminică, 16 februarie 2014

Meniul ideal pentru o fata cu virsta de 13-15 ani

Cu totii stim ca persoanele care se preocupa cel mai mult de greutatea corpului si tin la silueta sunt fetele , mai ales cele cu virsta frageda cuprinsa in virstele 13-15 ani . La fel si eu ma numar printre ele caci cind am observat ca am pus 4 kg in 3 luni am inceput sa nu maninc si aceasta stare imi provoca unele defecte :
   - Simteam o durere in burta si o mare pofta de mincare ;
   - Nu aveam chef de nimic ;
   - Simtam o stare de oboseala ;
   - Nu suportam sa stau nici macar 3 min in picioare . 


Asta a durat putin timp pina am spus STOP acestei metode , deoarece citind in diverse reviste am aflat ca aceasta dauneaza organismului si nu numai , caci odata ce ai slabit prin aceasta metoda tu nu mai rezisti acestei stari si numai decit maninci ce iti vine la indemina si pui inapoi kg slabite . Astazi vreau sa va propun un meniu pentru o zi a unei fete la " dieta " . 


1) Dejun - 
                 = ceai - 300 ml
                 = cereale integrale cu lapte fara zahar
                 = 200 g de salata verde ( morcov , telina , patrunjel + o                                                          rosie ) 

               
2) Gustare - 
                = un fruct ( nu mai multe ) 

3) Prinz - 
             
             = supa cu carne de vita ( sau curcan ) 
            = piure de cartofi (6-7 linguri )
            = o mica felie de pine neagra 

4) Gustare - 
               = iaurt degresat 

5) Cina ( orele 6-7 , NU MAI TIRZIU )
                                          = peste la gratar ; 
                                          = salata de zarzavaturi 
                                          
INAINTE DE CULCARE BEA UN PAHAR MIC CU LAPTE (PROASPAT)

 
P.S : Inainte de fiecare masa bea un pahar cu apa











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu